Известие

Collapse
No announcement yet.

защо забива

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • защо забива

    1.8 тс при темперетура 70с върви плавно и леко.стигне ли работна 90с започва да забива и да се мъчи.смених
    дебитомер и сонда но няма подобрение.кое е следващо.

  • #2
    Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
    1.8 тс при темперетура 70с върви плавно и леко.стигне ли работна 90с започва да забива и да се мъчи.смених
    дебитомер и сонда но няма подобрение.кое е следващо.
    Температурен датчик?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Свястна диагностика - и то не е следващото ами първото.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        Свястна диагностика - и то не е следващото ами първото.
        Абсолютно
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #5
          правих диагностика.нищо.а този темперетурен датчик
          излиза ли при диагностика

          Comment


          • #6
            и при мен правеше така отидох в ванто треид
            смениха ми кабелите на свештите
            нови свешти
            2 бобини 2 рака
            общо 550лв и колата мърка и не прекъсва
            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
            Продавам Алфи на части!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
              правих диагностика.нищо.а този темперетурен датчик
              излиза ли при диагностика
              Датчика се проверява с инфрачервен термометър. Мери се корпуса на термостата и се гледа какво показва на компютъра.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                като казвам че забива имам в предвид че ме
                принуждава да превключвам по-рано на по висока пре
                давка а не че прекъсва.дали това говори за богата
                смес т.е.че компа отчита студен двигател.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
                  като казвам че забива имам в предвид че ме
                  принуждава да превключвам по-рано на по висока пре
                  давка а не че прекъсва.дали това говори за богата
                  смес т.е.че компа отчита студен двигател.
                  Какво какво? Аз нищо не разбрах колега.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    трудно преодолява границата на 2000-2500 оборота.
                    има нещо като задържане давене.като превключа на по-
                    висока предавка оборотите падат на1500 и поема.но
                    трябва да се подава много внимателно и плавно газ.
                    ако подам рязко газ при 2000 оборота забива.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
                      трудно преодолява границата на 2000-2500 оборота.
                      има нещо като задържане давене.като превключа на по-
                      висока предавка оборотите падат на1500 и поема.но
                      трябва да се подава много внимателно и плавно газ.
                      ако подам рязко газ при 2000 оборота забива.
                      Ааа ми трябва на диагностика брато. Тука няма кой да ти помогне така. Може да е от хиляди неща. Като почнеш от налягане на гориво, калпави свещи, кабели, бубини, дебитомер, температурен сензор, дюзи... много неща са.

                      За да не я правиш по "проба грешка" най-добре иди на свястна диагностика да ти кажат къде я боли.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        смени си термодатчика на термостата 20-30лв е.Води се консуматив
                        Аlfa156 1.8TS 2000

                        Comment


                        • #13
                          При мен се забелязва същото както и гаснене при температура под 50 гр. сутрин и със сигурност знам че ландата не работи предполагам тя пасва на всички симптоми като регулира произволна горивна смес даже по богата смес бих казал затова се дави и забива ...

                          Други идеи ?
                          ALFA 156 1.8 98` - frontal crash...
                          year later again ALFA 156 1.8 98`

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от RoninNT Покажи съобщение
                            При мен се забелязва същото както и гаснене при температура под 50 гр. сутрин и със сигурност знам че ландата не работи предполагам тя пасва на всички симптоми като регулира произволна горивна смес даже по богата смес бих казал затова се дави и забива ...

                            Други идеи ?
                            Ако колата ти гасне докато е студена а после се оправя проблема почти сигурно е в датчика за температурата на мотора или някъде във връзките му.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Този датчик звучи обещаващо.Ако след първите 20-25 секунди от запалване на студеня двигател оборотите падат от 1200 плавно към 900 но вместо да се задържат гасне мигновенно и след повторно палене (с повечко трудности от първото - върти измъчено,ако изчакам между паленията повечко върти по бодро) но този път вече с посрещане на оборотите с педала на гаста и опит за поддържане на 1500 след около 20 сек пак започва спонтанно упорито падане на оборотите и гаснене независимо колко упорито подавам умерено гас с цел да не я задавя пак гасне и на трети опит с поддържане на 2к-2.2к достигане на 55 градуса и краи се едно никога не е правила проблеми ...... тази гимнастика секи ден при температури по ниски от 8 градуса

                              това пак ли е датчика или повредена ланда сонда ? благодаря за вниманието и се извинявам че разтеглих темата и в друга насока
                              ALFA 156 1.8 98` - frontal crash...
                              year later again ALFA 156 1.8 98`

                              Comment

                              Working...
                              X